Pierwsze kroki na blogu...

13:13:00 Unknown 0 Comments

Witam !

O założeniu bloga o pielęgnacji włosów myślałam już od dawna, jednak zupełnie nie wiedziałam jak się za to zabrać. Metodą prób i błędów w końcu się udało. Kiedy zakładałam bloga nie wiedziałam, że jest nas aż tyle. Długie, zadbane i zdrowe włosy zawsze były moim marzeniem, ale nie wiedziałam jak taki efekt uzyskać, tym bardziej gdy przez lata niszczyłam je farbami i nieodpowiednią pielęgnacją, a raczej jej brakiem.

Od lutego 2013 mogę śmiało powiedzieć o sobie, że jestem włosomaniaczką. Duża większość moich kosmetyków to szampony, odżywki, maski, olejki i inne kosmetyki do włosów, kładę bardzo duży nacisk na wygląd i stan moich włosów, a od zakupów w drogeriach jestem po prostu uzależniona. Zauważyli to także osoby z którymi przebywam na co dzień i które oczywiście nie mogą słuchać już o włosach... :) Najbardziej poszkodowana jest moja młodsza siostra, którą ciągle zadręczam jakimiś włosowymi nowinkami i która robi za mojego osobistego fotografa.
Blog ten ma być czymś w rodzaju pamiętnika, w którym będę mogła usystematyzować całą moją zdobytą wiedzą na temat pielęgnacji włosów i nie dręczyć tym nikogo z mojego otoczenia. Myślę, że prowadzenie bloga może być także motywacją dla mnie samej, żeby trwać w pielęgnacji włosów, które prędzej czy później nam się za to odwdzięczą. Kiedyś moim celem było zapuszczenie włosów i mieć naprawdę długie włosy, jednak długie włosy z cienkimi, rozdwojonymi końcówkami nie wyglądają dobrze, teraz moim głównym celem są zdrowe włosy i gdy trzeba po prostu je podcinam, zapuszczanie zeszło na drugi plan, ostatnio moje włosy podcięłam do ramion i zaczynamy walkę o piękne, długie włosy!

 P.s. a to moja włosowa inspiracja:

0 komentarze :