Aktualizacja stanu włosów - luty

20:33:00 Monika Ch. 4 Comments

Witajcie,

Dawno nic tutaj nie pisałam. Dałam sobie i włosom trochę czasu bez opisywania co miesiąc jak się zmieniają i ile urosły, wiadomo że przez miesiąc nie jesteśmy w stanie zapuścić nie wiadomo ile cm. A 1 czy 2 cm więcej nie są bardzo widoczne. Od ostatniego mierzenia minęło jednak 3,5 miesiąca i przybyło mi 5, więc różnica gołym okiem raczej jest już dostrzegalna.



Aktualna długość:
od linij czoła: 60 cm 
od czubka głowy: 46 cm 


Ulubione kosmetyki w ostatnich miesiącach:

1. Maska - Biovax do włosów suchych i zniszczonych, 
2. Szampon - Bambi szampon dla dzieci;
3. Odżywka - Balea Professional Argan Oil, Garnier Fructis Repair Oil;
4. Wcierka - Plantur Coffein 39, Jantar
5. Serum - Mythic Oil 
6. Oleje - Olej lniany 

Dodatkowo pofarbowałam włosy na miodowy blond, koloryzacje wykonałam u fryzjera, użyta została jedynie farba a nie jak wcześniej planowałam wraz z rozjaśniaczem. Jednak nie zdecydowałam się na jaśniejszy kolor. Koloryzację wykonałam z zabiegiem regenerującym Olaplex dzięki czemu struktura włosa została odbudowana  a włosy wydawały się grubsze.


Do zabezpieczenia koloru po farbowaniu, używam:

1 Szampon Swiss O-Par, Silver (eliminuje żółty odcień) 
2. Maska Biovax do włosów farbowanych
3. Odżywka Balea Professional Glossy Blond 




Zapraszam  na swój drugi blog: bodybuildingbymonika.blogspot.com


Pozdrawiam
Monika


4 komentarze :

  1. Ale ładne! <3 Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie widać że urosły :) tak jak ty zapuszczam i ścinam naturalne, a mimo to planuję pofarbować :D tylko raczej zdecyduję się na hennę

    OdpowiedzUsuń