Aktualizacja stanu włosów - luty

20:33:00 Unknown 6 Comments

Witajcie,

Dawno nic tutaj nie pisałam. Dałam sobie i włosom trochę czasu bez opisywania co miesiąc jak się zmieniają i ile urosły, wiadomo że przez miesiąc nie jesteśmy w stanie zapuścić nie wiadomo ile cm. A 1 czy 2 cm więcej nie są bardzo widoczne. Od ostatniego mierzenia minęło jednak 3,5 miesiąca i przybyło mi 5, więc różnica gołym okiem raczej jest już dostrzegalna.



Aktualna długość:
od linij czoła: 60 cm 
od czubka głowy: 46 cm 


Ulubione kosmetyki w ostatnich miesiącach:

1. Maska - Biovax do włosów suchych i zniszczonych, 
2. Szampon - Bambi szampon dla dzieci;
3. Odżywka - Balea Professional Argan Oil, Garnier Fructis Repair Oil;
4. Wcierka - Plantur Coffein 39, Jantar
5. Serum - Mythic Oil 
6. Oleje - Olej lniany 

Dodatkowo pofarbowałam włosy na miodowy blond, koloryzacje wykonałam u fryzjera, użyta została jedynie farba a nie jak wcześniej planowałam wraz z rozjaśniaczem. Jednak nie zdecydowałam się na jaśniejszy kolor. Koloryzację wykonałam z zabiegiem regenerującym Olaplex dzięki czemu struktura włosa została odbudowana  a włosy wydawały się grubsze.


Do zabezpieczenia koloru po farbowaniu, używam:

1 Szampon Swiss O-Par, Silver (eliminuje żółty odcień) 
2. Maska Biovax do włosów farbowanych
3. Odżywka Balea Professional Glossy Blond 




Zapraszam  na swój drugi blog: bodybuildingbymonika.blogspot.com


Pozdrawiam
Monika


6 komentarzy :

  1. Ale ładne! <3 Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie widać że urosły :) tak jak ty zapuszczam i ścinam naturalne, a mimo to planuję pofarbować :D tylko raczej zdecyduję się na hennę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz kolekcje kosmetyków! Super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto na pewno stawiać na naturalne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, czy ktoś stosował taką płukankę do włosów i podzieli się opinią? sklep.malpex.pl/produkt/marion-professional-color-esperto-plukanka-do-wlosow-fioletowa/

    OdpowiedzUsuń